Užduoti klausimą
Kodėl negaunu prisijungimo duomenų?
Taip gali būti dėl šių priežasčių:
- jūsų įvykdytas mokėjimas dar nepasiekė mūsų banko sąskaitos;
- nurodėte neteisingą mokėjimo paskirtį ar nenurodėte asmens kodo;
- mokėjimas atliktas ne iš jūsų asmeninės sąskaitos;
- mokėjote į ne tame pačiame banke esančią UAB „ARN group“ sąskaitą. Toks pavedimas gali užtrukti 1-2 paras;
- dėl ryšio kanalų trukdžių.
Visais atvejais skambinkite klientų aptarnavimo telefonu 8-690-30997 ir mes suteiksime jums išsamią informaciją.
Ką daryti, jei praradau prisijungimo duomenis?
Jeigu praradote ar pamiršote vartotojo ID ar slaptažodį, atsiųskite mums SMS žinutę (telefono numeriu +370 690 82201) iš numerio, kurį nurodėte registruodamiesi Paskoliukas.lt sistemoje. Žinutėje rašykite tekstą „PRARADAU“. SMS žinute atsiųsime Vartotojo ID, el. paštu – laikiną slaptažodį.
Ką daryti, jei pasikeitė mano elektroninio pašto adresas?
Prisijunkite prie Paskoliukas.lt sistemos, įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, skiltyje „Duomenys“ pakeiskite el. pašto adresą ir spauskite "Patvirtinti".
Ką daryti, jei pamiršau prisijungimo slaptažodį ir pasikeitė mano el.pašto adresas?
Mokėkite 0,01 EUR įmoką š savo asmeninės banko sąskaitos į mūsų įmonės sąskaitą, mokėjimo pavedimo paskirtyje nurodydami savo asmens kodą ir naują el.pašto adresą. Gavę įmoką, pakeisime el. pašto adresą jūsų profilyje.
Ką daryti, jei pasikeitė mano telefono numeris?
Prisijunkite prie Paskoliukas.lt sistemos, įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, skiltyje „Duomenys“ pakeiskite telefono numerį ir spauskite "Patvirtinti".
Jei negalite prisijungti prie Paskoliukas.lt sistemos, iš savo asmeninės banko sąskaitos perveskite 0.01 EUR įmoką į mūsų įmonės sąskaitą, mokėjimo pavedimo paskirtyje nurodydami savo asmens kodą ir naują mobilaus telefono numerį.
Gavę įmoką, pakeisime telefono numerį jūsų profilyje.